2017. június 13., kedd

Back to business! A3k Teamtriathlon

A rosszul sikerült félmaraton és a duatlon után nem égett bennem a versenyláz, de megígértem, hogy ha lesz csapat indulok az A3k teamtriatlonon a többiekkel. És milyen jól tettem. A verseny a szokásos, 3 fős csapatok, 500m+500m+500m úszás, csapat bringázás és csapatban futás. Igazi nyári kánikulát kaptunk a verseny hétvégéjére. This is how I like it!

A strandon jó hangulat, készülődés, nagyon élveztem. És mivel egy olyan csapat jött össze, ahol egyik számban sem én voltam a leggyengébb láncszem nem is éreztem nyomást a versenyt illetően.

vazzzááp

team headquarter

5 másodperc!

Elsőként úsztam amint látod :), nem ment rosszul, csak nem voltam gyors. :))) Mondjuk a vízipatkányoktól így is a második legjobb ídőt úsztam ami kis vígasz. Relativizálni kell és máris minden rendben. :) Jól ment a tájékozódás is. Vettem nem sokkal korábban egy polár szűrős szemüveget és nagyon tuti. Kristálytisztán lehet vele messzire is ellátni nagyon jó kontrasztos és napsütésben sem tapasztaltam semmi negatívumot. Bátran ajánlhatom a sötétített "üvegű" úszószemüvegek helyett, sokkal jobb. Megéri a felárat is, de ki lehet fogni akciósan mint mindent, nekem is sikerült (cserébe nem a legjobb szín but who cares...)

Zoggs Predator Polarized Ultra


A bringázás szuper király volt. A verseny hetében ültem ídén először a TT bicajon. Csütörtökön 40 km 4x4 nagyjából majd szombaton is rövid tempós intervallokkal 28km hogy nyomjak kis terheléstés szokjam az üléspozicíót is. Az első tekerésen igencsak szokni is kellett a dolgokat... végülis aztán ráállt a testem a puritán pozicióra.
A versenyen ketten váltogattuk egymást elől, mert a harmadik srác kicsit gyengébb volt ő próbált jönni szélárnyékban. Annak ellenére, hogy több volt a meló is tudtam 40 körül tartani a tempót amikor én voltam elől. Nem számítottam rá az intervallok alapján, úgy látszik működött a sokk terápia. :) 41,5km, oda vissza pályán ötször, vagyis az első és utolsó kör miatt nyolcszor 180 fokos fordítóval. Kihoztuk így is 37,5-re a tempó átlagot (ebben a váltózónából a tologatás is benne van) szóval király. Keményen toltam, nehéz volt de mégis élveztem. Motivált, hogy milyen jó a tempó és előzgetünk végig. That's fun. (Mivel közepesen úsztunk volt hova lépegetni felfelé)

wasserratten vonat
Be a váltózónába, váltás és ki a tó menti 10 kilóméter futásra. Nem futottam elől, hagytam hogy a bringázás után rá hangolódjon mindenki a futásra. 4:40-4:50 között futottuk az első három kilómétert. Itt megkérdeztem a lassabb társunkat, hogy gond lenne e ha tolnám kézzel közben. Ez bevett szokás a team triatlonon, sokszor látom, hogy van, hogy ketten két oldalról tolják a lassabb futót a társai. Nem gondoltam, hogy mennyit számít de a számok nem hazudnak. Felgyorsultunk 4:30-4:35-re. Kilóméterenként 10-15 másodperc! 7 kilóméteren az 1 perc 30 másodperc. Nem kevés! Cserébe nekem is felment a pulzusom, én is a majdnem a határon toltam.  Nehéz amúgy mert az egész mozgás is megváltozik a kezemet amelyikkel épp toltam ugye nem tudtam használni, extra megnehezíti a dolgot.

csapat futi
Ám a tempónkkal sikerült további két csapatot is megelőzni. Ráadásul fiatalabb srácokat akik nem a senior kategóriában indultak mint mi. Én voltam a legfiatalabb a csapatunkban. Marc és Alf is 50 közelében én 40+. Ilyenkor azért valamennyire tudatosul bennem, hogy ez azért nem kis teljesítmény. Annak ellenére, hogy tudtam nem egy dobogóra esélyes csapatunk van, nagyon jó volt mindenki. Élveztem minden percét szeretem ezt a csapat dolgot. Mindenki beleteszi amit tud és kész. Lényeg, hogy együtt egymásra figyelve, a legjobbat kihozzuk a közös teljesítésből. Nagyon jó formátumnak tartom.


Beértünk célba és majdnem meglett a dobogó, a senior értékelésben negyedikek lettünk. Össz 17. Németül szólva miénk lett a holzmedallie, vagyis a faérem. Ez jár a 4. helyért. :)
Eredmények: A3k teamtriathlon 2017

Berliner Wasserratten
Lassan minden wasserratten csapat célba ért. Lazítás, jókedv, citromos sör, satöbbi! Elkapott megint a triatlon láz! Egyből regisztráltam a  két hétre rá megrendezendő Berlin Crosstriatlonra ami Berlin bajnokság is egyben.

Az már egy másik történet lesz... :)

a zöregek

1 megjegyzés:

  1. Banyek, tök király lehet egy ilyen verseny, hogy nem tudtok, nem szakadhattok el egymástól. Király! És ez a toligálás, ez haláli. Elbírnám viselni, hogy 4:10-es tempóval tologattok :D ;)

    Gratulálok a faéremhez! :D

    VálaszTörlés